خوش به حالت آسمـــانـــ
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


خوش به حالت آسمـــانـــ بغضت کـــ میشکــند

 

همه خوشــحال میشــوند

 

بغض من کــ میشــکند

 

همه میگــویند:چته بــــاز!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت0:04---7 بهمن 1393
جگره وبت جیگره!!!
به منم سری بزن!!
پاسخ:ممنون نظرلطفته جیگر!!!


شیدا
ساعت1:06---15 آبان 1393
خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است
هوایی که می شوند ، می میرند


یه دوست
ساعت16:07---24 مهر 1393

↙حـــــالــــَم بـــــــــَدِه↘

←اِنـــْــــقـــدر بـــــــَد دیـــــدَم→

✖↓دارَم مـــــیــــشَــــم آدم ز َده✘


یه دوست
ساعت16:06---24 مهر 1393

بی خیال خیالت میشوم

همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !


یه دوست
ساعت16:05---24 مهر 1393

خدایاپاییزدلم چه سرد است,گویی زمستانی بی انتهاست
دلم گرمایی می خواهدازجنس خودت...
***
خدایادلم مرهمی می خواهدازجنس خودت...
نزدیک ...بی خطر...بخشنده...بی منت...


یه دوست
ساعت16:05---24 مهر 1393

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…

یه دل گرفته…

یه زندگی پر از خالــی…

من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


یه دوست
ساعت16:03---24 مهر 1393
روزِ مـــرگـــــت ، روزِ بــــه خــــاک سپــــــاری ات نیــســـــت !

روزیســـــت کـــــه ...
یـــارت را با یــــارش ببینـــــی ... عشقـــــت را با عشقـــــش !
بشکنــــــی ، آرام و بــــی صـــــدا ... و...
دَم نــــزنــــــی !
بنـــشینی و در خلوتـــــت ، سالهـــــای عاشقـــــی ات را ... روز بـــــه روز...
" زنــــــــده به گـــــــور کنــــــــی "


یه دوست
ساعت16:01---24 مهر 1393


تو آن سوی آتش ایستاده ای و لبخند می زنی
و لبخند تو آنقدر بها دارد که به خاطرش
از آتش بگذرم...


یه دوست
ساعت16:00---24 مهر 1393

“تلخ است!
باور نبودن آنها که…
می توانستند باشند و رفتند!
و تلخ تر است امروز…
باور آنها که ادعای ماندن دارند…!


یه دوست
ساعت15:59---24 مهر 1393

فکــر می کــردم
در قلب تــ ـــ ـــو
محکومم به حبــس ابد !!
به یکبــاره جــا خــوردم …
وقـــتی
زندان بان برســـرم فریاد زد:
هــی..
تــو
آزادیـــــ!
و صـــدای گامهای غریبهـــ ای که به سلـــول من می آمـــد


شیدا
ساعت20:39---23 مهر 1393


یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام

بنوش… تا از دهان نیفتاده… بنوش


sara yekta
ساعت10:17---17 مهر 1393
هوا که بارانی میشود......از پنجره اتاقم.....خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!مریضم خودتی [نیشخند]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - -